POBRKALI LONČIĆE

                                                     
                                                        Fotografija skinuta sa interneta


Izgleda da živimo u nekim čudnim vremenima, gde je sve pobrkano. Pobrkali lončiće, što bi rek’o narod. Gledam nedavno, na veliko se reklamira jedna nova knjiga. Naravno ne mogu direktno da objavim, o kojoj je knjizi reč, ali biće HIT, tako piše. Dobro kažem, ja sama sebi, a pohvalim i izdavača, što je pronašao HIT autorku, koja će mu sasvim sigurno doneti veliku lovu.
Kad sam već pohvalila, pomislim, kako je red, da se i raspitam, onako okvirno, o kakvom se remek delu radi. Izdavač, kaže, da tako nešto još nije viđeno. Dobro, mislim se ja, ali zašto se uvek obigrava sa odgovorom, onim konkretnim i direktnim? Nema na to moje pitanje opet odgovora. Samo onako nabacano, kako će se na stranicama tog HITA, mnogo toga razotkriti. Raskrinkaće se akteri estrade, ko s kim, i naravno kako, sve će tu da piše. Onda saznam da je o HIT autorki jedan pevač spevao pesmu, mada ja čitala, svojevremeno izjavu, tog pomenutog pevača, koja nema veze, sa izjavom HIT autorke. Dobro, opet ja pitam, onako stidljivo, šta još ima zanimljivo, i opet nema konkretnog odgovora. Kaže izdavač, da će na štandu da bude ludilo, s tom HIT knjigom.
Odustanem od daljnjih pitanja. Valjda je knjiga proglašena HITOM, jer su u njoj, sve sami HITOVI, tračevi i ostale pikanterije. To valjda ovom narodu treba. Treba im samo da zavire u tuđe krevete, da saznaju, ko s kim ima dete, a još ne zna da ga ima, ili ko je kome namestio, ko je čiju ženu na neviđeno ljubio, i sve tome slično. To su brate HITOVI.

Ipak odjednom negde osvane i ja slučajno vidim, i konačno shvatim, zašto će dotična da bude HIT. Nije to zbog sadržaja, ili kvaliteta, taman posla, to se narodu ne bi dopalo. To je zato što je autorka HIT knjige, snimila HIT pesmu. Ne kažem, da je loše, ali mi nije jasno, koji će HIT da prevlada. Vidim narod već poludeo, kažu, neka samo peva. Tako je daj narodu pesme, i igara, ostalo nije važno. Pitam se samo u celokupnoj zbrci, oko HIT knjige, da li izdavač ima još nekog HIT autora? Možda „da“, možda „ne“. To u ovom trenutku ne znam, a i da ga pitam, sigurno mi ništa konkretno ne bi rekao. Ipak sigurna sam da ih ima sijaset, samo možda ne znaju da pevaju, pa za sada njihova dela još nisu među HIT izdanjima. Kažem vam, pobrkano sve, pa i HIT pesme, sa HIT knjigama, baš kao i lončići u narodnoj izreci.



Коментари

Популарни постови