ŠALTERUŠA NA KAUČU IV EPIZODA


                                                           Fotografija  sa  interneta



(MILCA ŠALTERUŠA, ULAZI BOJAŽLJIVO U ORDINACIJU, TRGNE SE NA DOKTOROV GLAS )

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Šta je Milce, čega, ili koga se plašiš, nema nikoga, slobodno uđi! Vidim postala si redovna, znači zagustilo.

( MILCA ŠALTERUŠA  PRUŽA SE NA KAUČ, ĆUTI )

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Šta se desilo, došla si da ćutimo, ako baš želiš, može, ionako sam danas umoran...

( MILCA KAO OPARENA SKAČE, PODLAKTI SE I KONAČNO PROGOVARA, UZBUĐENO )

MILCA ŠALTERUŠA – Doktore, kako bre ti umoran, šta pa radiš po ceo dan, da si dođeš malo na ono moje pendžerče, pa da vidiš, šta je umor. E, moj ti, nemaš si ti pojma, šta je umor...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Šta je sad bilo, ko te danas naljutio, a nisi mi završila ni priču o uniformi...

MILCA ŠALTERUŠA – Nisam, naravno da nisam, ne može to odjednom, duga je to priča...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Dobro Milce, imam danas vremena, a i ti me nekako opustiš...

MILCA ŠALTERUŠA – A, jes’ video doktore, vidiš ti kol’ko ti ja značim. Kad mi napišeš to papirče, da budem invalidka, mogu ja da dođem, da pomognem...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Možeš, samo mi još to nedostaje...

MILCA ŠALTERUŠA – Samo s eti sprdaj s moju malenkost doktore, para ja vredim...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Znam Milice...

MILCA ŠALTERUŠA – Ćut’, da te više nikad nisam čula, da me pogrešno zoveš. Utuvi, ja sam MILCA...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Dobro, dobro, desi se, evo neću više, pričaj!

MILCA ŠALTERUŠA – Šta da pričam, šta te tačno zanima? Ti misliš, ja mogu tako svaki dan nešto da pričam...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Milce, pa zar nisi zato došla, nisi valjda došla da ćutimo? Da čujem šta te toliko uzbudilo oko uniforme!

MILCA ŠALTERUŠA – A, to, pa evo kad već to zanima, to ti bilo ovako...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Hajde, konačno počni, al’ nemoj sad od Kulina – bana...

MILCA ŠALTERUŠA – Od koga, koj ti je sad pa taj?

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Joj Milce, nije bitno, pričaj, mikrfon je tvoj!

MILCA ŠALTERUŠA – Doktore imaš mikrofon, znala sam, da si ti kul, daj taj mikrofon, da ti otpevam nešto! Znaš, ja sam bila prvi glas sela, pre nego sam došla, zvali me ad pevam po svadbama, e di mi je pamet bila...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Milce, ne izluđuj me više, nemam mikrofon...

MILCA ŠALTERUŠA – Pa što me onda zamajavš, kad nemaš mikrofon, ja mislila...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – To se bre tako kaže, figurativno, zar nikad nisi čula...

MILCA ŠALTERUŠA – Nisam doktore, nikad čula, da neko za mikrofon kaže, da je figura...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Počni više, inače saam gotov!

MILCA ŠALTERUŠA – Šta, da pevam, pa kako ću bez mikrofon...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Ne bre da pevaš, nego da mi pričaš!

MILCA ŠALTERUŠA – Pa tako kaži...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Slušam!

MILCA ŠALTERUŠA – E, vidiš doktore, to ti je sve počelo, rekla sam ti, od one Beograđanke. Ona navalila onom šefu stalno da priča, kako ne ličimo ovako obučeen, i da treba da nismo uniforme...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Pa, nije to loša ideja, lepše izgleda, kad ste sev isto obučene, urednije...

MILCA ŠALTERUŠA – Jes’, šio mi ga Đura, mislim, nije Đura šio uniforme, nego...
DOKTOR ( IZ OFFA ) – Znam, tako se kaže...

MILCA ŠALTERUŠA – Bravo doktore, mnogo si mi bre pametan, e znači, tako se samo kaže, nema tu nikakvog Đure...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Znam Milce, kreni!

MILCA ŠALTERUŠA – Gde bre da krenem doktore, pa tek sam došla...

( DOKTOR SE HVATA ZA GLAVU, S OBE RUKE )

MILCA ŠALTERUŠA – Doktore, što se vataš za glavu, da te ne boli, imam pilulu, ako nemaš...

DOKTPR ( IZ OFFA ) – Milce, molim te više, ne muči me, ispričaj, šta je bilo, kad je Beograđanka, predložila, da nosite uniforme?

MILCA ŠALTERUŠA – Kako šta je bilo, pa stigle uniforme...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Tako brzo..
.
MILCA ŠALTERUŠA – Pa, i nije baš, prošlo dve tri godine...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Znači, to nije noviji problem?

MILCA ŠALTERUŠA – Nije, što je pa to bitno, da li je nov ili star?

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Mislio sam...

MILCA ŠALTERUŠA – Nisi ti ništa mislio, da jesi, ne bi me pitao nešto tako glupo.

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Kako glupo? Zašto glupo? To te je potreslo, mada ne vidim zašto, mnogi na poslu nose uniforme...

MILCA ŠALTERUŠA – Doktore bre, nose, nek’ nose, ja neću, ja nisma „svi“...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Šta ti tačno smeta kod uniforme?

MILCA ŠALTERUŠA – Kako šta, pa ta košulja, em je široka, em, ima dugmići, skroz do grla...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – A, sad razumem, ti to voliš malo slobodnije...

MILCA ŠALTERUŠA – Šta je tu slobodno? Ja sam ti doktore tamo najlepša, ona Beograđanka, ne može ni da mi prismrdi. Ja doktore, kad se namontira, pa se popnem na štikle, pa to se bre zemlja trese, gda ja prođem, a minić doktore...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Minić i te tolike štikle, nisu baš neka poslovna garderoba, je l’ si čula za poslovni kod oblačenja...

MILCA ŠALTERUŠA – Poslovni, šta, ništa ti ja to ne razumem, samo razumem, da kod mene na pendžerče, uvek red, to se prosto guraju, da stanu ispred moje pendžerče. Kod onu Beograđanku, niko nema, kod nje neki ufitiljeni, ko i ona, kao nešto kod nje su, a sve vire, kod mene, znaš već...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Šta treba da znam?

MILCA ŠALTERUŠA – Bože doktore, glup li si, pa vire u ovo što mi je Bog dao...
( POKAZUJE SVOJE GRUDI )

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Pa eto to Milce, nije baš kulturno, da se tako prikazuješ na radnom mestu...

MILCA ŠALTERUŠA – Misliš, samo ti filozofiraj, i da znaš, sad sam izgubila volju, da ti dalje pričam. Odoh ja sad, vidimo se...



Коментари

Популарни постови