ŠALTERUŠA NA ŠALTERU III EPIZODA


                                                           Fotografija  sa  interneta



DOKTOR ( IZ OFFA ) – Slobodno...

MILCA ŠALTERUŠA – Pomagaj moj doktore!

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Gde gori Milce, lezi, smiri se!

MILCA ŠALTERUŠA – Bravo, još jednom, za tebe, konačno znaš kako se zovem, Milca, tako je doktore, a je l’ da se skinem?

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Kakvo bre skidanje Milice, tebi stvarno nije dobro...

MILCA ŠALTERUŠA – Opet ti Milica, pa Milica, Milca sam bre doktore! E, baš dobro, konačno si razumeo da mi nije dobro, neije, nikako mi nije dobro.

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Pričaj, ko te sad naljutio! Što nisi zvala muža da to sredi?

MILCA ŠALTERUŠA – Nisam, nisam ga zvala, zato jel sad imam tebe...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Milce, ne kaže se se „jel sad imam tebe“, već „jer sad imam tebe“.

MILCA ŠALTERUŠA – Kakve sad to veze ima, pa ne kaže se ni Milca, nego Milica, pa ja tebe ne ispravljam, slušaj sad ti mene, i ne ispravljaj „krive drine“!

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Dobro, da se ne natežemo, pričaj, zašto dakle nisi zvala muža da ti sredi to što te muči, a ne znam ni šta te danas muči, sigurno nešto važno, čim si odmah dojurila...

MILCA ŠALTERUŠA – Tako je, znači ništa skidanje, misliš da možeš ovako obučenu da me pregledaš...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Milce, ja sam psihijatar, nisam...

MILCA ŠALTERUŠA – Znam, nisi vagino – mehančar...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Sad bi bilo dosta, imaš malo vremena da mi ispričaš problem, jer me čekaju i drugi...

MILCA ŠALTERUŠA – Luđi od mene, znam doktore, ali nemam ja problem...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Kako bre sad nemaš problem, zašto si onda ovde, ako ga nemaš...

MILCA ŠALTERUŠA – Ja sam tu da mi napišeš papirče, da postanem invalidka rada, tako se kaže, jer, obrati pažnju rekoh „jer“, to i jesam, a drugi su krivi za to, zato ima da plate. Piši doktore!

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Šta da pišem, na kraju ću ja da ležim na tom kauču...
MILCA ŠALTERUŠA – Ti mene pitaš, šta da pišeš, pa ti si za te stvari učio, muče me...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Ko bre, ko te muči, hožeš li konačno da stigneš na Terazije...
MILCA ŠALTERUŠA – Kakvo sad bre „Terazije“, doktore, šta ću ja sad na „Terazije“...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – To se tako kaže, kad neko ide sa pričom okolo – naokolo, pa kažu „preko Azije, na Terazije“, razumeš?

MILCA ŠALTERUŠA – Ne baš, ali nije važno, slušaj ti mene sad!

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Slušam, u uvo sam se pretvorio...

MILCA ŠALTERUŠA – Doktore, oni mene mrze, svi me mrze...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Ko?

MILCA ŠALTERUŠA – Ne prekidaj me!

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Evo, neću. Pričaj!

MILCA ŠALTERUŠA – Mrze me oni što su mi sve nameštali, i branili da telefoniram, mrze me, nisu nikad ni prestali. Ja sam njima kost u grlu...

Doktor ( iz offa ) – Zašto to misliš? Šta su ti uradili, a da to tvoj muž nije mogao da sredi?

MILCA ŠALTERUŠA – Doktore, hteo ona, al’ ja nisam dala...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Zašto?

MILCA ŠALTERUŠA – Zato što sam ja jedna samohrana žena...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Misliš, „samostalna“?
MILCA ŠALTERUŠA – E, to, baš to, i ne ispravlja me više, nikako da si pređem na glavno...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Prelazi molim te! Evo neću više da te prekidam.

MILCA ŠALTERUŠA – Uniforme, doktore, te uniforme su me totalno ubile...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Kakve sad uniforme, neko te uniformisan napao?

MILCA ŠALTERUŠA – Ma ko mene da napadne, ko sme mene da napadne, pitam ja tebe doktore, ja... ja, prvo što sam u Beograd uradila, kadc sam stigla, upisala sam tečaj kong fu...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Jao bre Milce, nije „kong fu“, nego...

MILCA ŠALTERUŠA – Ćut, ćut, ni reč, eto ni ti ne znaš kako se zove, a nije ni bitno, e to što nije bitno, ja sam upisala, da se branim, tek sam onda sela u „dvojku“, da se vozam „u krug“, da biram...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Ženo, pusti sad to, gde si sela i šta si upisala, pričaj, ko te i zašto napao, uniformisan, ne – uniformisan...

MILCA ŠALTERUŠA – Naredili doktore, mislim da je to ona Beograđanka, dok je još mogla, dok je nisu šutnuli, jer n ume da se ponaša, ona je naredila te uniforme, ili bar...
DOKTOR ( IZ OFFA ) – Ona naredila uniforme, ona što ti je rekla...

MILCA ŠALTERUŠA – E, ta doktore, ne pominji, potresem se, ko je bre ona da meni, meni kaže, da mi tata nije mogo da kupi krštenicu. Moj tata bre, može i nju i ceo Beograd da kupi, a ne jednu krštenicu, e ona doktore, zavi me u crno...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Kako, ženo, ispljuni konačno!

MILCA ŠALTERUŠA – Pa ne mogu doktore, kako da pljujem, nije kulturno, i ti si bre doktore rođen u Beograd, pa nisi baš mnogo kulturan...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Milce, gubim strpljenje, šta je ta Beograđanka uradila, pričaj!
MILCA ŠALTERUŠA – Borila se doktore i izborila...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Gde se borila?

MILCA ŠALTERUŠA – Nije „gde“, nego „kako“...

DOKTOR ( IZ OFFA ) – Dobro, „kako“, mogu li da čujem?

MILCA ŠALTERUŠA – Možeš dobri moj doktore, ali sledeći put, sad si žurim, vodi me onaj moj na koktel...

NASTAVIĆE  SE...




Коментари

Постави коментар

Популарни постови