TRAŽIŠ ME


                                                          Fotografija  sa  interneta





                                                  Tražiš me
                                                  Po starom kraju
                                                  Tražiš me
                                                  Po našim ćoškovima
                                                  Skrivenim budžacima
                                                  Tražiš me
                                                   Po prošlosti
                                                   Ne nalaziš me
                                                   Sakrila sam se
                                                   Kad si mi uzeo
                                                   Dušu kad nam je ponestalo
                                                   Reči
                                                   Kad si ostavio moje srce
                                                   Bez milosti
                                                   Da krvari
                                                   Tražiš me
                                                   A nemaš pojma
                                                   Da me nikad
                                                   Nećeš naći
                                                   Jer dobro sam se sakrila
                                                   Od prošlosti
                                                   Ovaj put dušo
                                                  Ja povlačim potez
                                                  Koji boli
                                                  Veruj mi na reč
                                                  Biće bez milosti.
                                                

Коментари

Популарни постови