ODLOMAK IZ NAJNOVIJEG ROMANA "MOJE MAJKE"


                                                           Fotografija  sa  interneta


Ekskluzivno, za sve moje verne čitaoce, odlomak iz najnovijeg romana:


. Zoja Marjanović, je studirala zajedno sa majkom, ali je iz nekih razloga, o kojima ni ona ni majka nisu rado pričale, napustila studije I nikad ih nije završila. Zaposlila se I udala. Majka je samo rekla da se Zoja, ubrzo posle napuštanja fakulteta udala za Petra Marjanovića i rodila ćerku Maju.
Naravno, Dimitrije, Maja I ja smo takođe bili nerazdvojna trojka. Maja je bila samo godinu dana mlađa od mene, a Dimitrije naš zaštitnik. Sećam se da niko u parku nije smeo da nas takne. Dečaci su počeli da nas zaobilaze u širokom luku, a Dimitrije je s ponosom govorio, još tako mali, da nas nikome neće dati. To mi je u nekim situacijama sasvim odgovaralo. Pošto vreme niko još nije uspeo da zaustavi, pa čak ni ja, koja sam to toliko želela. Naravno rasli smo. Dimitrijeva posesivnost je počela da mi smeta. Smetala je I Maji, ali ona je ćutala. Možda se meni samo činilo da joj smeta. Činilo mi se, da na taj način želi da mu bude bliža, da mu se dodvori, pokazujući, da opravdava sve njegove postupke. Jednom je istukao jednog dečaka, na čiji smo rođendan bili pozvani. Udario lepo dečka, naklonio se ostalima I otišao. Naravno, sa njim smo morale da odemo i mi.
Još iste večeri majku je posetio otac dečaka. Ukorila je Dimitrija. Nikad do tada nisam je videla tako besnu. Trudila se da sakrije svoj bes, ali ja sam je poznavala. Iz njenih očiju izbijala je vatra. Izvinila se ocu dečaka, I to više puta. Pokušala je čak I da opravda Dimitrija. Govorila je da sam mu ja sestra, a da I Maju tako doživljava.

-        -  Gospođo Tomić, razumem ja Vas, a na neki način I Dimitrija, ali ne živimo u doba Turaka. Njegova sestra I drugarica, će se svakako jednoga dana udati. Šta će onda tek uraditi razjareni Dimitrije. Moj sin je samo hteo da odigra jedan ples, sa Vašom ćerkom i njenom drugaricom, kao slavljenik.

-         - Sve mi je jasno, ali eto desilo se. Izvinite još jednom. Prenesite moje izvinjenje I Vašem sinu. Obećavam da ću ozbiljno razgovarati sa svojim sestrićem. Znate, odrastao je bez roditelja. Možda sam ga malo više razmazila.

Dečakov otac, je otišao, ne odavajući utisak  zadovoljnog čoveka. Nisam bila... 

Коментари

Постави коментар

Популарни постови