SAMA


                                                            Fotografija  sa  interneta



                                                        SAMA

                                                     Sama stojim
                                                     U nekom našem
                                                     Davno napuštenom
                                                     Svetu
                                                     Gola ispred života
                                                     I tebe
                                                     Sama
                                                     Tumaram
                                                     Po mraku
                                                     Osećam tvoj
                                                     Pogled
                                                     Ruke su mi daleko
                                                     Pružam ti svoje
                                                     Ne hvataš ih
                                                     Puštaš me
                                                     Da i dalje stojim
                                                     Sama
                                                     Vidim tvoj lik
                                                     Ne vidiš me
                                                     Znam
                                                     Postavljam sto
                                                     Bez stolnjaka
                                                    Čaša
                                                    Noževa
                                                    Ipak me bode
                                                    Bode me tvoje
                                                    Odlaženje
                                                    To što sve znaš
                                                    A ništa ne pitaš
                                                    Bode me tvoj
                                                    Pogled
                                                    Tvoj dodir
                                                    Bode me to
                                                    Što znaš da sam
                                                    Sama.

Коментари

Популарни постови